|
|
Que m’aporta ser soci de la UE? (1 Veient) (1) Convidat/da
 | | | |
|
Tema: Que m’aporta ser soci de la UE?
|
|
Que m’aporta ser soci de la UE? fa 1 any, 11 mesos
|
|
|
Fa uns dies vaig tenir un interessant debat amb un soci sobre el futur de l'entitat, el tipus d'activitats que s'han d'organitzar, cap a on hem d'enfocar el futur, ...
Durant aquest debat em va fer una pregunta interessant: Que m’aporta ser soci de la UE?
Us convidem a tots a participar en aquest fòrum i que tothom es respongui aquesta pregunta per anar avançant tots junts.
|
|
|
|
Darrera edició: 23/02/2010 17:37 per Jordi MC.
|
|
|
Re:Que m’aporta ser soci de la UE? fa 1 any, 11 mesos
|
|
|
Segur que es pot contestar a la pregunta de moltes maneres jo et donaré la meva opinió, ser soci de la U. E. et permet fer la activitat que t´agrada amb un col.lectiu de gent divers, aixó sol ja deu ni do, peró es que hi ha molt més, et permet formar-te amb els diversos cursos que es fan, Gps, alpinisme, escalada...,forma als nostres petits i els ensenya a estimar el territori, cosa no poc important, serveix de vehicle per integrar gent que ha vingut de fora a viure amb nosaltres, per cert no se si es el teu cas? ja que els sinónims a mi no m´agradan per parlar ni als fòrums, t´ofereix la possibilitat de federarte, entretenirte amb el cicle de cinema de muntanya...i podria continuar i aixó a nivell d´aportació com a soci peró es que hi ha més, ajuda a un coneixement millor del nostre poble, a dinamitzarlo ja que son moltes les persones de fora que participan també en algunes activitats, enriqueix a la gent diversa que passa per la junta... podriem seguir també en aquest apartat, peró espero que sigui suficient per respondre la pregunta.
Ah, per cert i un altre tema, seria bo tenir una secció per conéixer millor la nostra flora i fauna , aveure si entre tots ens animemb]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Molt bé Pep molt ben dit, estic completament d'acord amb tot el que dius.
Com a integrant de la junta des de fa 3 legislatures puc dir que he conegut gent ben diversa amb els quals he realitzat moltes activitats. També he pogut adquirir formació en diferents camps que m'agraden molt com l'alpinisme i l' esqui de muntanya.
Se soci de la UE fa que puguem gaudir del poble i l'entorn amb companyia de gent ben diversa, i participant amb les diferents activitat no hi ha temps per aborrir-se.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tot això que dieu està molt bé i teniu tota la raó. Jo també comparteixo les vostres opinions i per això seguim intentant tirar-ho endavant. Però deixeu-me que sigui una mica més “torracollons”.
Crec que ens podem sentir orgullosos de formar part d’aquesta entitat pel seu arrelament al poble i a la comarca i per ser una entitat força activa. Ara bé, cap a on ha d’anar el futur de l’entitat?
La percepció que jo tinc és que la forma de viure la muntanya està vivint un canvi radical en els últims anys, i el que fa uns anys eren activitats i funcions de les entitats ara ja no està tant clar.
Evidentment mai no aconseguirem cobrir totes les expectatives dels socis, però ho hauríem d’intentar.
Afegim una mica de llenya al foc, els vostres arguments m’han convençut i demà mateix em faré soci, ara bé, cap a on hem d’anar?
Personalment crec que tenim grans reptes en el futur, el primer, el jovent, sense ells això no continuarà i no només això, crec que la muntanya aporta uns valors que no podem deixar que els nostres fills es perdin, però com podem fer per engrescar-los? Avui en dia tira més la play que la muntanya. Des d’iniciació crec que estan fent bona feina, però la franja d’edat que hi ha fins a ser grans? La tenim abandonada, no per desídia, sinó pq no sabem com fer-ho.
Competició, sí o no? Sí en mesura. Està clar que els socis que compateixen son una minoria, però, quanta gent coneix Sant Joan per la Marxa d’Orientació, la Taga 2040 evo, la caminada popular, ... segur que uns quants. Això tb és bo pel poble.
Podria continuar amb més preguntes d’aquest estil, però ja m’he allargat massa. A veure si entra tots traiem algunes conclusions.
Per cert, ens apuntem la petició de crear una secció per conèixer millor la flora i la fauna, és molt bona idea, ara falta trobar algú amb prou coneixement per tirar-ho endavant, algun voluntari?
Per cert, ja no hi ha el sinònim, així tots ens coneixem.
|
|
|
|
|
|
|
Re:Que m’aporta ser soci de la UE? fa 1 any, 10 mesos
|
|
|
Bé, crec que totes aquestes preguntes que ets fas no son noves, son les que ens hem fet sempre i penso que es bo que sigui així, de totes maneres no et contestaré a aquets plantejaments, primer, perquè no són fàcils i segon perquè no es tracta tant d´una opinió personal, com la d'una opinió col.lectiva i en aquesta penso que hi haurien tantes respostes diferents com persones.
Pensant.ho bé tens una sol.lució, busca la "pedra filosofal" quan la trobis tindràs les respostes, mentrestant et donaré la meva modesta opinió, els pobles sòn molt millors i agradables per viure quan hi han entitats com la U.E. o d'altres semblants.
|
|
|
|
|
|
|
 | | | |
|