Recorregut 23a edició

Correu electrònic Imprimeix PDF

Es tracta d’un itinerari circular amb sortida i arribada a Sant Joan de les Abadesses amb una distància de 15 km i amb 747 metres de desnivell positiu.

La sortida es a la Plaça Anselm Clavé des de on ens cap a la Ruta del Ferro. Seguirem durant uns 200 metres aquesta ruta, tot seguit ens desviarem a la dreta per anar fins a la La Tolosa. Arribats a la casa girem a la dreta i comencem a enfilar cap a Còdol a on tindrem el primer avituallament.

Deixarem les runes de Còdol a la dreta i enfilarem un camí que surt a l'esquerra de la pista. Uns metres més endavant tornarem a trobar la pista que seguirem durant un quilòmetre aproximadament. Quan arribem sota la casa de Can Coll ens desviarem a la dreta per anar a buscar el rec de Can Moles. Un cop creuat el rec enfilem l'última pujada del dia que ens portarà fins a la Collada de Can Camps, on farem l’esmorzar.

D’aquí baixarem per l'antic camí del Taga fins a Sant Joan.

Una caminada apta per tot tipus de persones acostumades a caminar i que tinguin ganes de gaudir d’una bona matinal.

Vista amb Google Earth

Mapa del Recorregut

Track

www.uesantjoan.cat/files/Caminada%20Popular/2012/2012%20caminada%20popular.zip

Darrera actualització de dimarts, 17 d'abril de 2012 12:23
Copyright © 2017 Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.